Pitanje:
Ako doda na broj rekata u namazu ili oduzme ali ne učini sehvi sedždu da li je onda namaz neispravan?
Odgovor:
Tu postoji objašnjenje: Ako je namjerio da izostavi sehvi sedždu dok se nalazi u namazu, ako ovo uradi namjerno a poznaje šerijatski propis onda njegov namaz biva neispravnim, ali ako nije znao ili je zaboravio onda namaz nije pokvaren, njegov namaz je ispravan. Ako je dovršio namaz s namjerom da učini sehvi sedždu a potom je zaboravi ili je namjerno izostavi - nakon toga, nakon što preda selam - njegov namaz je ispravan ali biva griješan zbog njegovog ostavljanja sehvi sedžde koja mu je obavezna i koja upotpunjuje njegov namaz, ali izostavljanjem nje njegov namaz nije nevažeći jer ga on upotpunio sa selamom a ova sehvi sedžda mu je obavezna (upravo) radi upotpunjavanja namaza, pa ako učini sehvi sedždu - to mu je i obaveza - a ako ne učini sehvi sedždu biva griješan a njegov namaz je ispravan ali je griješan. Ali ako izostavi sehvi sedžu iz zaborava ili nepoznavanja šerijatskog propisa onda nije ništa dužan učiniti.
Šejh Abdulaziz ibn Baz rahimehullah
Izvor: http://www.binbaz.org
Prevod: Redžematović Jasmin
Medina, 10 Sefer 1438 h.g. 10 Novembar 2016
0 comments:
Post a Comment