Upitan je šejh Nasir el-Fehd, Allah ga sačuvao, o vojsci i da li se oni smatraju skupinom ,,et-Taifa el-Mumteni`a” tj. skupinom koja se silom opire propisima Šerijata i koja su to djela nevjerstva pri njima ?
Pa je odgovorio, Allah ga sačuvao:
Što se vojske tiče onda je to od najjasnijih primjera kada je u pitanju govor o meseli i propisu skupine koja se silom opire pridržavanju nekih propisa Islama, i ovo je veoma očigledno.
U djelu ,,ed-Dureru es-Senijje” u 15. I 16. tomu se nalazi poglavlje koje posebno govori o propisima vojske/policije i šta su učenjaci Dawe (uleme Nedžda) kazali o tome.
Od pitanja koja su spomenuta, a haram su, jeste poistovjećivanje sa nevjernicima u njihovoj odjeći, njihovim pravilima, vojnom pozdravu, muzici i slično tome.
Šejh Hamud et-Tuvejdžiri, Allah mu se smilovao, je govorio u knjizi ,,el-idahu ve et-tebjinu lima waqa` fihi el-ekserune min mušabahetil-mušrikin” (Razjašnjenje i pojašnjenje onoga u šta je zapala većina u poistovjećivanju sa mnogobošcima) o vojsci i šta ona sadrži od munkerata (loših i zabranjenih stvari) kao što je vojni pozdrav, udaranje stopalom, odjeća, kapa, muzika i drugo a predgovor na knjigu mu je dao Ibn Baz.
U fetvama Stalne komisije ima skup odgovora o tim munkeratima u vojsci. Ovo je dovoljno onome ko se raspravlja ako zaista želi istinu. Pretpostavimo da nije kufr ona je, onda, veliko zlo i zabranjena stvar. Ovo su fetve tvojih šejhova o njoj.
U vojsci nikako nije dozvoljeno raditi makar se i ne pridržavao njihovih pravila/zakona jer je rad u vojsci pomaganje na grijehu i neprijateljstvu, u tome je, takođe, jačanje njihove snage i povećavanje njihovog broja, i drugo mimo toga.
Zla u vojsci su veoma ogromna, kao što smo spomenuli, a od toga je:
1. Širk pokornosti. To je najočigledniji primjer ove vrste širka jer kod njih postoji pravilo `Sprovedi a potom prigovori` I svakom članu je naređeno da se uvjek pokorava onom ko je iznad njega a mjerilo u tim naredbama je Zakon a ne Šerijat, pa kada mu se naredi naredba koju dozvoljava Zakon makar to bilo i zabranjeno Šerijatom njemu je obaveza da to izvrši, i suprotno tome važi takođe.
2. Širk vojnog pozdrava i pozdrava zastavi. O ovome sam napisao zaseban rad (istraživanje) 1414 hidžretske godine.
3. Suđenje po onome što Allah nije objavio, to zato jer oni imaju posebne sudnice a to su vojne sudnice koje sude po Tagutu a ne po Šerijatu, i sva pitanja vojnika se rešavaju na tim sudnicama.
4. Njihov žar i njihova borba i njihova snaga je uz Zakon a ne uz Šerijat, kao što je šejhul-Islam, rahimehullah, rekao u vezi tatarske vojske koja se pripisuje Islamu, pa je nakon što je donio sud otpadništva (riddeta) o njima rekao: Njihova borba nije radi Islama već radi države Tatara.
5. Sve ono što se proširilo u zemlji od nevjerstva, tagutskih sudnica, prijateljevanja sa nevjernicima i drugih stvari - sve je to njihovim posredništvom, zaštitom i njihovom pomoći.
6. Većina pitanja vezanih za vojsku je uvedena od nevjernika počevši od odjeće, činova pa sve do vojnih zakona, prolazeći kroz način njihovog (vojnog) školstva, koračanja i drugih stvari.
Govor o ovome je podugačak a ovo je išaret koji može nadomjestiti puno riječi, a Allah najbolje zna.
Odgovorio: Šejh Nasir el-Fehd, Allah ga sačuvao
Izvor: el-Fetava el-Hairije, 53-54 str.
Prevod sa arapskog:
Redžematović Jasmin
Plav, 27 Džumada el-Evvel 1445 hidžretske godine
11 Decembar 2023.
0 comments:
Post a Comment