U ime Allaha, Milostivog,
Samilosnog !
A nakon toga:
Pročitao sam govor jednog brata u kojem se on
usudio na tekfir šejha Berraka, Abdullaha Sada i Tarifija a svoj tekfir je
obrazložio time da su oni dozvolili kufr/nevjerstvo radi koristi ili da su oni
zadovoljni sa nevjerničkim ustavom Ihvanija u Egiptu a to je dokazao njihovom
dozvolom glasanja za taj Ustav.
A onaj ko poznaje ove šejhove ne sumnja u
njihovu udaljenost od kufrijata kojim ih je optužio pisac ovog teksta.
Greška ovakvog govora u donošenju suda je u razumijevanju
govora Berraka, i onih šejhova koji su sa njim, jer su to neka braća razumjela
kao dozvoljavanje nevjerstva radi koristi a sa time ih neće optužiti osim neznalica
koji ne razumije suštinu njihovog govora.
Pa ako on ne razumije suštinu njihovog govora
onda neka sebe odmori šutnjom i neka se ne usuđuje na tekfir šejhova svojim
naopakim razumijevanjem.
Prije nego što počnem pisati moram razjasniti da
ja pisanjem ove poruke ne ciljam dozvoljavanje glasanja za Ustav - da Allah
sačuva - već je istina da je glasanje za Ustav haram i u to nema sumnje a onaj
ko je postavio taj Ustav je nevjernik u Allaha uzvišenog koji je skinuo omču
Islama sa svoga vrata makar klanjao, postio i hodočastio Allahovu kuću.
Ova napomena i pojašnjenje su bitni kako me
sljedbenici strasti ne bi potvarali i govorili o meni neistinu.
A sad počinjem suštinu teme pa kažem:
Suština govora Berraka, Abdullaha Sada i
Tarifija, od tih koji su dozvolili glasanje za Ustav, jeste da glasanje za
Ustav ne obavezuje (podrazumijeva neminovno) prihvatanje (potvrdu) onoga što je
u njemu od jasnog i očitog kufra već oni svi vide da je ono što je u njemu
nevjerstvo u Allaha uzvišenog od tih koji ga govore i postavljaju ga i u tome
se oni ne razilaze.
Suština prigovora njima je u tome što oni misle
da su dvije različite stvari glasati za ustav i biti zadovoljan i prihvatiti
kufrijate tog ustava i onda kada je kod njih to pitanje očigledno odvojeno (jedno
od drugog) oni na osnovu toga nisu vidjeli prepreku da se glasa potiskujući
tako veće zlo - po njihovom viđenju (razumijevanju).
Ovakvom suštinom i
predstavljanjem njihovog govora na ispravan način neće imati ništa nejasno i onda
nikome nije dozvoljeno da im sudi prije nego spozna suštinu ovog njihovog
govora.
A odgovor njima biva potvrđujući međusobnu
povezanost glasanja za Ustav i njegovih kufrijata.
Jer ono što proizilazi (ar. el-lazim) glasanjem
za ovaj Ustav jeste zadovoljstvo da ti nevjernički zakoni sude muslimanima i
ovo je očigledna međusobna povezanost (ar. et-telazum) i ne znam kako su je oni
smetnuli sa uma.
Pa ko bude glasao za Ustav u kojem se potvrđuje
ono što oni nazivaju "slobodom uvjerenja" onda to obavezuje da se
nikako ne sprovodi kazna riddeta nad murtedima, svjedno spoznao on to ili neznao.
U glasanju za ustav je takođe povećavanje
brojčanosti kafira koji su postavili ovaj Ustav i uljepšavanje njihovih pogleda
naspam ovog Ustava, a ovo pametnom nije skriveno.
Tako da smo razumjeli grešku onih koji tekfire
Berraka i druge mimo njega, uz tvrdnju da oni dozvoljavaju nevjerstvo radi
koristi ili da su oni zadovoljni Ustavom ihvanija jer znamo da je njihovo
mišljenje poteklo iz njihovog razumijevanja da u glasanju nije prihvatanje
(priznavanje) kufrijata Ustava I da se ne radi o tome da oni dozvoljavaju
nevjerstvo radi koristi, ili druge kufrijate.
Ovo je suština greške i zato je obaveza onom ko
govori u ovom pitanju da dokuči ovu stvar i da ne hita da optužuje protivnika
nevjerstvom sve dok mu ne postane jasna suština njihovog govora.
I neka se Allaha boji onaj ko pušta svoj jezik
da bespravno govori tekfirom bilo koga od protivnika jer je to opasna greška
kojoj nema kraja.
Ovdje nije uslov da ja detaljno dajem odgovor
onima koji nam se suprotstavljaju u ovom pitanju (tj. pitanju glasanja) jer nas
je toga poštedio šejh Ebul-Hasen el-Ezdi, Allah ga sačuvao, u svojoj risali
"Razjašnjenje i pobijanje govora o dozvoljenosti glasanja za Ustav"
pa se na nju vrati jer je to vrijedna risala od najboljih risala koje su
napisane o pojašnjenju govora protivnika i odgovora njima uz koristi iz
poznatog dersa Ahmeda el-Hazimija, Allah ga sačuvao.
Moja poenta pisanja u ovoj risali jeste
pojašnjenje razloga (podsticaja) ovih šejhova u dozvoljavanju glasanja i
pojašnjenje greške onih koji ih tekfire misleći da oni dozvoljavaju kufr radi
maslahe, ili drugih kufrijata.
Ovo je poslednje što sam htio pojasniti ovom
prilikom, neka Allah oprosti meni i tebi.
Napisao šejh: Omer bin Su`ud
Ebu Bekr el-Qahtani, Allah mu se smilovao
Izvor: Rasail Qahtanije
Prevod sa arapskog:
Redžematović Jasmin
Plav, 11 Zul Qade, 1445
hidžretske godine
19.05.2024
0 comments:
Post a Comment